Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

neděle 6. ledna 2013

Večer moudřejší rána

Po službě přišedši domů a nakrmivši kočata, zjistila jsem, že mám krví podlitý zrak, páč mi v očičku levém praskla žilka a krev mi zalila třetinu bělma a moc mi to sluší. Jen nevím, jestli je to tou úžasnou, téměř ladovskou zimou, nebo noční službou, nebo tím, že mi po noční přišlo střídání o něco později... Je prima, že zítra ráno zase klušu do divadla a budu tam až do kdoví kdy... Měla bych žehlit. Jdu spinkat.

3 komentáře:

  1. Budu po tobě šlapat a navedu Matese, aby tě kousnul do nosu :p

    OdpovědětVymazat
  2. Žehlení počká - neuteče. Obávám se, že to není jednou úžasností, ale mixem oněch vypsaných úžasností.

    OdpovědětVymazat