Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

pátek 11. ledna 2013

Volit, či nevolit

Toť otázka... Já bych se na to nejraději vykašlala... ale co když ten můj nehlas přidá bod Modrému Čolkovi? Jenomže, koho, soudruzi, koho??? Kdo mne z nabídky prezidentských kandidátů nejméně vadí? Panoptický děs... Tak já k těm volbám tedy půjdu. Nebo ne??? Já nevím... ale jo, splním svou občasnkou povinnost. Nebo ne?
Každopádně přímá volba prezidenta České republiky nemůže dopadnout jinak, než špatně.

Žádné komentáře:

Okomentovat