Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

sobota 16. února 2013

356 x tolik věcí k vidění...

Před nějakou dobou mne zaujal PROJEKT 365 a několikrát jsem se o něco podobného - nezávisle na PROJEKTU 365 - pokoušela. Někdy slovem, někdy písmem, někdy mixem obojího. Ale vždycky do toho po pár dnech něco vlezlo...
S prvním lednem letošního roku jsem se o to pokusila znovu - na stránkách se starým a téměř nepoužívaným nickem. Žádné texty, jen malá fotka, datum a konec. Místo mého ksichtíku bílá kočka. Málo práce. Vyfotit, postnout. Okamžik času.

Dneska jsem si řekla, že to zkrátka ten rok vydržím, oprášila jsem si všechna nikonítka, protože mobil na všechno nestačí, upravila jsem profilové jméno a hrrr do boje. (Když už jsem do toho naverbovala Silvestra a uvažuje o tom Jejka...).

Takže uvidíme, jestli se z toho zblázním. Weby mám teď vlastně tři. Ten jeden, už mnoho let starý a nadčasový (pro nás něco jako sběrný dokument), tenhle a 365ku (kterou jsem nemohla přifařit sem, protože by se nevešla...).

Ale udělat a postnout každý den jednu fotku nemůže být takový problém, ne? Nebo jo??? Uvidíme...
No jo, opičim se po Silvestrovi, ale já chtěla ukázat, jak mám nalakovaný pařátky... :D

2 komentáře:

  1. Držím palce. Já uvidím. Spíš bych to chtěla hodit na 365 písmenek, :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Písmenka taky dobrý. Ale jak řkají zkušenější - není to legrace. Ze začátku to jde samo, ale pak už se nápady těžko hledají... Asi by byl nejjednodušší mix obojího. Každopádně se do toho pusť i kdybys měla postnout příspěvek s textem: Dneska mě nic nenapadá.

      Vymazat