Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

čtvrtek 28. února 2013

Divá zvěř

Jako by nestačily čtyři hladové krky, které mám doma  (2 x kocour, 1 x kočka, 1 x Silvestr...), ještě mě každý den odchytává tahle trojka... (2 x kocour a 1 x tříbarevná májová).
Bydlí to u nás a věčně mi to šmatlá po parapetu a frflá na sklo oken... Jenomže copak se na ty potvory může člověk zlobit? No, asi může... ale já to nedovedu. A dám...
(Z preventivních důvodů jsem to nechala všechno vykastrovat.)

Myšák, Vilda a Majča

3 komentáře:

  1. Ano, prevence musí být- máme to taky tak :-) Vymňoukávání u misky-to je jejich národní sport! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bez prevence to nejde... já to topit nebudu a nechci, aby to topil kdokoliv... už si mne adoptovalo tolik zvěře a ještě se starat o jejich děti... vnoučata... pravonučata... prapraprapra...

      Vymazat
  2. Jen já to doma musím dávat na zem... :D

    OdpovědětVymazat