Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

úterý 26. února 2013

Když musím...

Takový den blbec dneska - byť nejsem v práci a ani neuvažuju, že bych tam dneska šla, doma se plácám od nádobí k žehličce a najednou... přišlo to na mne...  už pár týdnů uvažuji a nevím, jestli ji potřebuju nebo ne... A najednou jsem prozřela a zjistila, že jí prostě MUSÍM MÍT.
Ne zítra, ne večer, ne za hodinu. TEĎ. HNED. HNED!
A protože hned je HNED, musela jsem hromádku právě zametených kočičích chlupů nechat pod smetákem, hodila na sebe něco, aby mi venku nebyla zima a šla jsem si jí koupit.

Konečně jsem zpátky doma... jdu zamést ty chlupy, pak se vrhnu na žehlení a na stole bude ležet knížka z vydavatelství Computer Press, která bude čekat, až na ní přijde řada...

Ale stejně jsem jí musela mít. A HNED!!!

1 komentář:

  1. Tak doufám, že se na ni nebude prášit a nějaký čas si na svoje knížky najdeš. :)

    OdpovědětVymazat