Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

úterý 19. února 2013

Praská a skřípe parapet

Jsem nějaká rozpačitá a nespokojená a mám pocit, že se na mne valí víc, než je zdrávo. Práci, kterou máme dělat tři, jsme s kolegyní přes týden táhly samy a dvě hodiny po dnešní půlnoci mi tato milá kolegyňka volala, že jí jaksi není dobře a že minimálně dva dny nepřijde. Takže ráno místo toho, abych mazala domů za zvířenou, zůstala jsem v divadle a nebavilo mne to.
Taky se mi už přastala líbit grafika na tomto deníčku a tak jsem si vybrala novou, střízlivou a krásnou... Jenomže když jsem to vše přepsala, tak se to nějak rozhodilo a nebylo to to pravé ořechové a tak jsem to vrátila do původního zimně-šedivého stavu. Ale blíží se jaro a tak alespoň velmi brzy změním barvy z mokré zimní na něco veselejšího a jarnějšího. Asi to tady šoupnu do zelena... je to hezká jarní barva a dobře mi ladí k pleti, především v posledních dnech.
Moje milá rodička si dneska nůžkami ostříhala vlasy a jestli to jen trošku půjde, tak v pátek jí vezmu hlavu mašinkou. Zítra jde na druhou chemoterapii a uvidíme, jak to bude zvládat. Chudinka moje malá, breči, kudy chodí - ztráta vlasů není pro ženskou nic moc a moje maminka navíc na své kštici celý život až extrémně lpěla, ale snad se s holou hlavou smíří a naučí se s tím žít. Má krásné dvě paruky, turbánek, mraky šátků... a snad to všechno dobře dopadne a konečně potom chvíli zkusí mít krátké vlasy jako já.

1 komentář: