Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

čtvrtek 21. února 2013

Unavený den

Z divadla jsem ráno vypadla poměrně záhy a když jsem kolem něj cestou domů projížděla, únor na mne silně mávnul a oznámil, že skutečně není jarním měsícem. 
Doma jsem nakrmila zvěřinec, proběhla sprchou a vrhla se do peřin, abych mohla večer vstát, trošku schovat binec pod stůl, vyžehlit Silvestrovi alespoň dvě košile zítra do divadla a opět proběhla sprchou a vrhla se do peřin, protože mě zítra čeká práce v divadle až do soboty a v neděli nanovo, fuj, už ať je ta třetí zdravá. Naštěstí už se zase střídáme alespoň dvě, ale i tak je to děs. 
Maminka moje dneska absolvovala druhou chemoterapii, zatím to zvládá naprosto bez fyzických problémů a kdyby jí neslezly ty vlasy, tak by ani nevěděla, že na nějaké byla. Kéž jí to vydrží...

1 komentář: