Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

pátek 8. března 2013

Jen tak stručně...

- Pracovní den. Fofr. Nestihla jsem si ani přečíst mejly (skoro ani pracovní, natož soukromé...)
- Před divadlem se jako mrcha válela po zemi namol zpitá dáma ve středním věku a poté si v něm chtěla koupit zájezd do Bulharska.
- Kolegové si večer vyměnili názory a jeden z nich - snad ze zoufalství, či z nedostatku argumentů - bušil pěstičkami do stolu a řval, že když to tak dělal sedm let, tak to bude tak dělat dál... A proč??? No přece PROTO!!! (Což je argument jak orel a nedá se proti tomu moc namítat...)
- Nové brejličky ještě nemám hotové... grrrr
- Nedopadřením jsem si namočila ruce do sava a nemohu zbavit se chlorového odéru - byť se ho snažím přehlušit lecčíms, savo po chvíli suverénně vyhrává. Kupodivu kočkám se tento puch líbí a zcela zřetelně dávají najevo, že je blbost na sebe lejt Diora, když tohle je mnohem příjemnější a podstatně levnější.
- Místo deseti košil jsem vyžehlila Silvestrovi jen jednu na zítra a zbytek snad dožehlím v neděli, protože zítra jsem v práci. Snad se ten kluk ušatá nezaprasí a ta jedna mu bude stačit.
- Kdyby doktorka Cajthamlová věděla, v kolik hodin jsem snědla to, co jsem snědla, trefil by jí šlak.

Žádné komentáře:

Okomentovat