Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

neděle 3. března 2013

Život s kočkama

Je život s kočkama prima???
Je děsnej!!! Akorát mě ty potvory stojí hromadu peněz a mám víc práce s uklízením.
To, že svým kočkám domácím musím čistit jejich záchůdek, je to nejmenší. Ale musejí všude být, všechno vidět, na všechno si šmátnout..., v noci po mně šlapou a prasej okolo misek a mají chlupy a drápky.
Kočky venkovní taky nic moc. Protože bydlíme v přízemí, tak mi skáčou na parapet a frflají na okno. To abych to sklo denně myla...
Takhle vypadá naše sklo týden neumyté:
Prostě těmi svými fifáky žďuchají do oken tak dlouho, až jim něco dám. A ten praštěnej Myšák si jako bonus oblíbil šrábání drápky o sklo - to pak dá okamžitě i Silvestr....

Když dám, tak jen bez vděku čučí, jestli nebude nášup...
A to mám stálé kočičí obyvetele tři doma a tři venku. To je celkem třicet drápků rozdírajících mé nervy.
Píšíc tyto řádky, snaží se mi Tadeáš skočit na rameno. Razantně jsem mu to zakázala a on se neochotně přestal chystat ke skoku a začal přemýšlet, jakou všivárnu mi provede. Zatím mi zasedl myš. Matýsek je zaujatý hrncem na sporáku a číhá na okamžik, kdy nebudu ve střehu a on bude mít ring volný k průzkumu. Blažena je zatím někde zalezlá a já doufám, že spí a nevyvádí něco, co mne vyvede z příčetnosti. 
Život s kočkama je k vzteku.
Život s kočakama je o ústupcích.
Život s kočkama je o bordelu, který dovedou udělat.
Život s kočkama je o nevyspalých nocích, kdy se rozhodnou, že budou spát na mně.
Život s kočkama je o nervy.
Život s kočkama je prima.

1 komentář:

  1. Sice doma žádné zlotřilé koče nemám, ale ono je to s pejskama docela podobné.

    OdpovědětVymazat