Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

čtvrtek 1. srpna 2013

Jde přeci jen o kultúru...

Expertní komise ministerstva kultury, která na post ředitele Národního divadla doporučila Jana Buriana, vyzývá českou kulturní veřejnost k protestu. 
Mne by docela zajímalo, proč by česká kulturní veřejnost měla proti odvolání ředitele ND protestovat, protože pokud mne paměť neklame, tak když docela nedávno česká kulturní veřejnost nasbírala desítky tisíc podpisů proti spojení Národního divadla se Státní operou Praha, bylo jí to hovno platné. 
 

Vedení opery Národního divadla a Státní opery Praha rezignovalo na své funkce. Nesouhlasí s čerstvým odvoláním ředitele Národního divadla Jana Buriana, nad nímž vyjádřilo krajní rozhořčení.
To je také zajímavé. Asi jsem zcela mimo, ale vůbec netuším, jaké vedení Státní opery Praha se mohlo rozhořčeně vyjadřovat či dokonce rezignovat na své funkce, když tam od odchodu Ondřeje Černého a Rocca žádné vedení není, protože jeden se tam neohřál ani týden a jeden ani do práce vůbec nedojel...

A já se své funkce přes jakékoliv rozhořčení nevzdám!!!

Já si počkám, až mě vyhoděj...

Žádné komentáře:

Okomentovat