Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

čtvrtek 8. srpna 2013

Malé mobilní blbnutí

Poslední dny jsem pro své okolí poměrně nesnesitelná, neboť mi jaksi ne zcela správně funguje mobil. To, co dělá (a dělá to čím dál častěji) mě docela dráždí a tak jsem se rozhodla, že ze své Ikspérie udělám budíka (neb to jeho ranní kokrháhí by mi chybělo) a že si koupím nový mobil.

Hé, jenže to není jen tak.

Tahle moje Xperia je mým prvním mobilem s Androidem. Před rokem bych tvrdila, že je to naprosto pro mne nevyužitelná a zbytečná věc. Nemohla jsem si na tenhle systém zvyknout a pamatuji si, kterak jsem z něj byla zpočátku docela divoká. Allora mi slíbila, že si zvyknu. Nevěřila jsem jí to.

Jo, jo… měla pravdu, allora...

Tož jsem se vrhla na internet a jala se zjišťovat, kterak na tom zrovna náš trh je a zdali hlavně nabízí mobil, který musí mít několik, pro mne podstatných, vlastností.

1.    Musí se mi líbit
2.    Nesmí být černý (to řikám vždycky a pak mám stejně černýho…)
3.    Ráda bych displej 4,5" – 5"
4.   Nutný Android 4 a vyšší (ano, přiznávám - není to tak dlouho, co jsem odmítla mít dotykový mobil a mínila jsem dožít s jakýmkoliv čudlíkovým mobilem bez OS a Android jsem považovala za šílenej nepěkná věc... zmýlila jsem se...)
5.    Musí k němu být na thu dostatek krásných futrálů

Bádala jsem a pročítala všechny možné a nemožné servery a recenze a sáhodlouhé diskuze uživatelů a vesele jsem tím všem okolo lezla na nervy. Vlastně lezu pořád.
Na trhu je hromada značek a já – jako starý Soňák – moc neváhala a koukla jsem jako první na nabídku této firmy (zatím jsem díky špatnému jednomu mému mobilku na tuto značku nezanevřela).  Přihodila jsem Samsungy a HTC.
Takže teď všichni v mém okolí spolu se mnou dobrovolně musí přemýšlet, jestli si pořídím znovu nějakou ixpérii (padá v úvahu fialová Z nebo červená SP), jestli si pořídím Galaxii (jedině III s kytičkama) nebo jestli se nestanu majitelkou nějakého ONEho….

Už abych jednoho z nich vlastnila, nebaví mne stálé pročítání diskuzí a porovnávání parametrů a těším se na okamžik, kdy si zase budu brouzdat Swampem a typy mobilů mi budou zcela ukradené, protože budu mít mobil, který bude fungovat.

Tak se jdu oblíknout a vyrazím do mobilového obchůdku. Tož uvidíme.
 Snad to zase nebude černý...

Žádné komentáře:

Okomentovat