Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

neděle 5. ledna 2014

Sakra cedula

Včera jsem si s automatokafem vyšla před práci, abych se podívala, jak řádí lednová dešťová vánice a tu ke mně přistoupí dáma a ukazujíc na náš vchod, vyštěkne:
"To je vchod do metra?"
Přiznám se, že nemám moc ráda, když mě někdo bez pozdravu a požádání takto osloví (asi už i já patřím do staré školy), ale je nový rok, tak proč hned tak záhy někoho posílat do prdele.
"Ne, není" odpovídám poměrně slušně.
"A vy ste vocaď?" vycenila na mne ta paní zuby.
"No ano, jsem, potřebujete něco?"
"A víte určitě, že to není vchod do metra, sakra?"
"Vím, neni."
"A můžete mi sakra říct, proč to tam nemáte napsaný?" Dáma v tuto chvíli použila velmi vysoké céé.
"No protože, sakra, připravujeme ceduli, sakra, na který bude napsáno, co všechno v tomhle baráku sakra nenajdete, a mimo muzea, hospody, mateřské školky a katastrálního úřadu tam bude uvedeno i to, že toto opravdu není vchod do metra." Když jsem to dámě vyjmenovávala, rozchechtala jsem se, což onu chuděrku docela rozdráždilo. Nedovedu už přesně popsat, jak moc mi vynadala, ale čím víc zuřila, tím víc jsem se smála. Prostě to nešlo ustát. Nakonec jsme se nějak domluvily, poradila mi, abych nebyla drzá a já jí poslala do metra. Ale chybička se vloudila, poslala jsem jí pěšky na stanici, která je od nás o trošku dál, než ta druhá za rohem...

5 komentářů:

  1. Asi bych nebyla takhle pohotová. Smekám hluboce před rychlým lingvistickým přizpůsobením i rafinovaným řešením poslat babu na metro, ale ne na to nejbližší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Huba mi jela překvapivě pohotově i pro mne, ale s tím nasměrováním k metru to zase takové rychlé nebylo. Ten rozhovor trval několik minut a já většinu z nich prodoufala, že se na cestu k metru zeptá ... a nezklamala a udělala mi radost! :))

      Vymazat
  2. Hehé, samonasírací typy jsou skvělá zábava! Teda pokud je člověk vyspalej a nemá hlad :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy se to nepovede, ale tentokrát to sedlo. Mám takových záseků víc a vždycky mi to udělá radost. Jsem mrcha nesnášenlivá s neúctou k šedinám a dětskému vřískotu.

      Vymazat