Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

čtvrtek 28. ledna 2016

U Chcípáka

Ať se to zdá být sebevíc divné, ani já nemládnu a protože jsem také jenom člověk, objeví se tu a tam i u mne nějaký ten zdravotní neduh. Můj zdravotní problém, který jsem si nechtěla dlouho připustit a snažila jsem se ho nevnímat, se však tak silně hlásil o slovo, že jsem se rozhodla navštívit rodinného felčárka.

Hned mezi dveřmi jsem dostala vynadáno, že jsem u něj dlouho nebyla, potom mi  vynadal, že jdu v minutě dvanácté, dal mi krabici s léky a nakonec místo obrázku objednávku na vyšetření všeho, co se z krve může zjistit.
Cestou domů jsem chvilku láteřila, že jsem se na to měla radši vykašlat a dál problémy ignorovat, ale pak jsem si řekla, že snad "krve" dopadnou dobře a že mi léky pomohou od mých potíží, které mi opravdu docela komplikují bytí.
Tento názor mi vydržel až do chvíle, než jsem si přečetla příbalový leták léku, který bych měla užívat. Velkou pozornost jsem věnovala především možným nežádoucím účinkům:
- otok obličeje, rtů nebo hrdla
- vyrážka, vředy v ústech
- zčervenání, puchýře nebo olupování kůže
- srdeční záchvat a mozková příhoda
- snadno se tvořící modřiny
- skvrny na kůži
- častější výskyt infekcí
- silná bolest žaludku, která může vystřelovat do zad
- ospalost
- zčervenání v obličeji, palpitace
- otoky kotníků
- bolest hlavy, únava
- závratě
- mdloby
- křeče, bolesti svalů
- změny nálady, nespavost
- třes
- poruchy vidění
- zánět nosní sliznice
- vypadávání vlasů
- změna činnosti střev
- otoky střev
- snížená funkce ledvin (včetně selhání ledvin)
- problémy s rovnováhou
- pocit deprese
- pálení žáhy
- intenzivní pocení
- srdeční záchvat
- pocity nejistoty, zmatenost
- problémy s nehty (například uvolňování nebo odlučování nehtů z nehtového lůžka)
- porucha sluchu
- zvětšení tkáně dásní
- snížená schopnost dosáhnout erekce

Nežádoucích účinků je v příbalovém letáku uvedeno víc, ale proti těmto se mi již zdají zcela malicherné (kopřivka a pod.). Pokud se mi výše zmíněné účinky léku nevyhnou (nechává mne klidnou pouze poslední bod), nevím, zda se raději nemám jít tiše a v klidu zastřelit provazem do rybníka...

4 komentáře:

  1. Hlavně si dej pozor na tu erekci :D

    OdpovědětVymazat
  2. Doporučuju tuhle literaturu z krabiček nečíst :-)) ve všech je totiž to samé
    hanna z lázní





    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, asi to pro svůj klid už číst opravdu nebudu. Stejně tak jako Domácího lékaře. Nakonec bych mohla trpět i nadměrnou kučeravostí vlny... :D

      Vymazat