Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

sobota 31. prosince 2016

2016 je v pdachu, tož tedy PF 2017!

Nemám moc ráda Vánoce ani jiné svátky a snažím se je nevnímat a trávit je, pokud možno, v zaměstnání (letos jsem to skoro prošvihla, ale nakonec to taky klaplo, vyšly mi jak tři dny Vánoční, tak Silvestr i Nový rok), nicméně s každým koncem roku se i já pouštím do bilancování, dávajíc na misky pomyslných vah to dobré i to špatné, co rok právě odcházející přinesl a odnesl.  A vždycky věřím, že ten rok nadcházející bude od prvního ledna do posledního prosince zalitý sluncem a plný pohody, s absencí průserů, že budu překypovat zdravím, nastane celosvětový mír, vyhraju sto mega a tak podobně. Nebo alespoň že ten nadcházející rok bude lepší, než ten právě končící. Nebo alespoň, že nebude horší. Alespoň ne o moc...


Míry a váhy roku 2016:

Po mnoha letech jsem odešla z mého milovaného divadla. Pak jsem byla necelý měsíc doma a nechala jsem se ukecat na pracovní nabídku, která se sice odmítá, ale z důvodů hamižných jsem to neudělala. A hned od února jsem v rámci mého dlouholetého zaměstnavatele nastoupila na stejnou pozici úplně mimo divadelní svět.

Odmítla jsem dělat noční služby a nechala jsem si proto napsat papír od firemního felčara. 

Místo šílených služeb v divadle a stovek odracovaných hodin, víkendů a svátků jsem začala dělat od pondělka do pátku 8,5 hodiny denně.

Stala se ze mne demobabička.

Absolvovala jsem jednu pidiškolu - což v mém věku považuju za docela úctyhodný výkon.
V rámci této školy jsem absolvovala i praxi v psychiatrické léčebně a zkušenost to byla víc, než velmi zajímavá a cenná.

Maminku nabořila šílená řidička a zrušila jí dvě žebra a auto.

Vydrápala jsem se téměř až na vrcholek rozhledny na Stezce v korunách stromů.

Drahý polovička měl vážný pracovní úraz a téměř se zabil.

Můj starý notebook MSI přestal dělat to, co bezchybný stroj dělat má a byl nahrazen stolním PC značky - jak jinak, než MSI.

Rozhodla jsem se, že svého současného zaměstnavatele v září opustím a rozjela jsem akci Chcete mě. Rozeslala jsem pár curiculů a zúčastnila se několika pohovorů.

Zakryla jsem své šedivějící skráně barvou číslo 218.

Z jistých, téměř neuchopitelných a silně hamižných důvodů jsem se rozhodla všechny nabídky práce odmítnout a svůj odchod od stávajícího zaměstnavatele jsem odložila na konec roku.

Vdala jsem se.

Z jistých, téměř neuchopitelných a silně hamižných důvodů jsem se rozhodla svůj odchod od stávajícího zaměstnavatele odložit na neurčito.  

Ochutnala jsem vepřové kuře na paprice a šunku z lososa.

Chodím pravidelně na lukostřelbu.

Začala jsem dělat delší služby, víkendy a svátky. 

Chodím pravidelně plavat.

Chystám se začít dělat zase noční a musím ukecat firemního felčara, aby mi to dovolil.

Mám novou občanku i řidičák.

Ukončila jsem pátý ročník Projektu 365 a rozhodla se, že budu pokračovat.

Nevrátil se mi kocour Myšák. Na svou, zřejmě poslední, toulku se vydal v půlce ledna.

A pokud se následujících dvanáct hodin nic nesemele, mohu zodpovědně říct, že jsem ten rok 2016 přežila. 

Tož tak... 


Žádné komentáře:

Okomentovat