Lidé jsou dnes hrozně netolerantní. Dáš jednomu, jen tak maličko, skoro náznakově, po hlavě, a on by se proto chtěl, malichera, hned vážně prát...

Tolik různých bločků za tolik let! Kolik jich vlastně bylo? Suchým hadrem to kdysi na sklonku minulého tisíciletí začalo, pokračovalo se přes Bublající bahno, Zapíchnutý vidle ... a skončilo to u Letu mouchy. Let mouchy I má už bohužel přeplněnou databázi a tak svým tlacháním plním Let mouchy II.

středa 2. ledna 2013

Tento...tato... toto zde

Leden 2013
 Informační hodnota tohoto deníčku je nulová. Vznikl z mé prapodivné potřeby ventilovat nějaký plk a Fejsbůk je mi proti srsti, Twitter mi nesedí a můj starý blog jinde je o nečem jiném a také není nafukovací a už se toho tam moc nevejde a přikupovat další místo budu až ve chvíli, kdy zjistím, že mi to tady nevyhovuje...

Koncem roku 2012 jsem se stala majitelkou chytrého přístroje, který umí fotit, budit, počítat, svítit, excel, word, mejl, brouzdá celkem svižně po internetu, na blogger odesílá příspěvek i s fotkou jedním kliknutím, má téměř dokonalý diář, který se automaticky synchronizuje s erárním pracovním, takže kdykoliv a kdekoliv vím, kdo je v divadle a co se hraje... a i jiný...
Tento přístrojek umí i telefonovat a posílat smsky, jenže to je jeho funkce druhotná, kterou výrobce zřejmě zařadil jako nepotřebný a nedokonalý doplňěk k ostatním funkcím. Každopádně v klidu a s trochou trpělivosti se z toho zatelefonovat dá...

Tudíž 1. 1. 2013 (neplánované, leč hezké datum) vznikl tento deník a uvidíme, bude-li jeho život jepičí či ne.  Možná ztratím mobil a seženu Aligatora a je po publikování... Nebo mě to přestane bavit... nebo mě klepne... nebo cokoliv.
 

O tom, že stránka je zbytečná není pochyb, ale mě to baví.
 

Leden 2014

Rok s rokem se sešel a všechno je jinak. Twitter mě začal bavit a tu a tam tam i něco prohodím a ráda si čtu skupinku mých sledovaných, které si vybírám docela pečlivě, abych stíhala... 

Můj první chytrý telefon se ukázal nebýti tak chytrým a byl vyměněn za jiný chytrý přístroj, který jsem přepečlivě vybírala a vybrala jsem opravdu chytrý chytrý mobil.

Z malého androidího tvítování se postupně stal obyčejný občasný blog, ale zatím mě pro něj nenapadl vhodnější název...

Červen 2015

Malé androidí tvítování přejmenováno na Let mouchy II 

Žádné komentáře:

Okomentovat